افراد با هر قصد و نیتی که اقدام به جراحی زیبایی بینی می‌کنند، به‌دنبال زیباترشدن و تغییر چهره به نحو مطلوب هستند. متقاضیان جراحی بینی با توجه به سلیقه و صلاحدید جراح خود، مدل‌های مختلف را انتخاب می‌کنند.

انواع مدل‌های بینی براساس نتیجه عمل جراحی بینی

  • عمل جراحی بینی با نتیجه طبیعی
  • عمل جراحی بینی با نتیجه فانتزی (عروسکی)
  • عمل جراحی بینی با نتیجه نیمه فانتزی
  • عمل جراحی بینی با نتیجه فرانسوی، باربی و …

نکته اساسی این است که در انتخاب مدل بینی، فرم صورت متقاضی فاکتور مهمی است. فرم صورت، پیشانی، چانه و گونه در فرم نهایی بینی تاثیر بسزایی دارد. جراح بینی تلاش می‌کند نتیجه‌ی عمل به آن‌چه مطلوب متقاضی است نزدیک شود و سلیقه و خواسته او در جراحی لحاظ شود، چراکه نهایتا این متقاضی است که باید بینی خود را آن‌گونه که می‌پسندد بعد از عمل بینی ببیند.

از طرف دیگر جراح، بینی را متناسب با سایر اجزای صورت می‌سنجد تا در انتها هارمونی کامل در صورت شکل بگیرد.

عمل جراحی بینی با نتیجه طبیعی

همان‌طور که از نامش پیداست در این مدل، نقایص بینی مانند پهنا، قوز بینی، انحراف، کجی بینی و به‌صورت کلی نواقصی که وجود دارد برطرف خواهد شد و این تغییرات شکل طبیعی و نرمالی دارد. به بیان دیگر در این نوع نتایج عمل بینی، اگر کسی که قبلا شما را ندیده باشد و بعد از عمل ببینید خیلی متوجه نشود که بینی عمل شده است. گویی که بینی به صورت خدادادی این شکلی بوده است.

در عمل بینی طبیعی جراح از ایجاد قوس زیاد در بینی اجتناب می­‌کند­ و با توجه به درخواست و سلیقه متقاضی، نوک بینی تا حدی که افتادگی برطرف شود بالا برده می‌شود، انحرافی بینی اصلاح می‌گردد، عدم تقارن در پره‌های بینی، کوفتگی نوک بینی و قوز بینی مرتفع می‌شود. همچنین از پهنای بینی درصورت نیاز کاسته می‌شود. به‌صورت کلی نواقص موجود در بینی اصلاح می‌شود.

اگر افراد مشکلات درمانی اعم از مشکلات تنفسی، تنفس صدادار، انحراف بینی و … داشته باشند نیز با این عمل مرتفع می‌گردد.

چه کسانی گزینه مناسب برای جراحی بینی طبیعی هستند

این‌که چه کسانی کاندید جراحی بینی طبیعی هستند در وهله‌ی اول به سلیقه‌ی خود متقاضی برمی‌گردد که چه نوع بینی‌ای را بعد از عمل انتظار دارد. آیا دوست دارد نتیجه‌ی عمل کاملا طبیعی باشد و صرفا نواقص بینی برطرف شود یا این‌که دوست دارد بینی کمی قوس دارد شود و اصطلاحا فانتزی یا نیمه‌فانتزی شود.

معمولا آقایان به نتیجه‌ی عمل طبیعی بیش‌تر تمایل نشان می‌دهند. از این نکته نیز نباید غافل شد نوع بینی (استخوانی و گوشتی) نیز در مطلوبیت نتیجه جراحی موثر است و متقاضی را به نتیجه‌ی دلخواهش نزدیک‌تر می‌کند.

مهم­ترین مواردی که در عمل بینی طبیعی باید رعایت شود

تقارن و طبیعی بودن پره‌های بینی

در عمل‌های بینی با نتیجه فانتزی، تغییرات زیاد غضروف موجود در پره‌های بینی را شاهد هستیم. اما در نتیجه‌ی جراحی بینی طبیعی پره‌ها خیلی زیاد الزاما جمع نمی‌شود. این تغییر متناسب با صورت هر فرد و خواسته‌ی او متفاوت است

اندازه سوراخ‌های بینی

در بینی طبیعی برخلاف بینی فانتزی سوراخ­‌های بینی خیلی زیاد کوچک نمی­‌شوند. کوچک شدن سوراخ‌های بینی و ایجاد تقارن در آن‌ها به شکل کاملا طبیعی انجام می‌شود. در حالی که در جراحی بینی فانتزی برای اینکه بینی، عروسکی‌تر به نظر برسد، جراح سوراخ‌های بینی را به نسبت بیش‌تر کوچک می‌کند.

سایز بینی طبیعی

در عمل طبیعی بینی، سایز بگونه‌ای تغییر می‌کند که از حالت طبیعی­ خود خارج نشود. پشت بینی، قوس‌دار نشده و تا حد امکان صاف باقی می‌ماند. سایز بینی نیز به اندازه‌ی سایر اجزای صورت کوچک‌تر می‌شود تا هارمونی حفظ شود و طبیعی بودن صورت باقی بماند.

قوز پشت بینی

وجود قوز در پشت بینی، یکی از دلایل اصلی بسیاری از افراد برای انجام جراحی بینی طبیعی است. در این نوع جراحی، پل بینی به­ جای این‌که قوس‌دار یا سرسره‌ای شود، به­‌صورت کاملاً طبیعی قوز از بین رفته و صاف می‌شود.

جراحی بینی طبیعی مردانه

از آن‌جایی که ساختار صورت آقایان نسبت به خانم­‌ها استخوانی­‌تر و درشت‌­تر است معمولا تمایل دارند به‌­صورت طبیعی عمل کنند. یعنی فقط ایرادات را اصلاح کنند تا شمایل مردانه در آقایان حفظ شود.

عمل بینی فانتزی (عروسکی یا باربی)

جراح بيني قبل از عمل باید با توجه به استانداردهای بینی مانند پهنای بینی، تناسب آن با سایر اجزای صورت، ارتفاع بینی، فاصله بینی و لب بالا و … نتیجه جراحی را برای بیمار آنالیز کند. در جراحی بینی با نتیجه فانتزی که در اصطلاح عامیانه عروسکی نامیده می‌شود، تمرکز بیش‌تر روی نوک بینی است. بینی تا حد زیادی کوچک می‌شود و ارتفاع بینی از زاویه نیم‌رخ، حالت سربالایی دارد. نوک بینی سربالا بوده و دارای قوس متناسبی است.

در جراحی بینی با نتیجه فانتزی، به‌دلیل کوچک‌شدن اندازه بینی و سوراخ‌های آن، ممکن است فرد دچار مشکلات تنفسی و ضعف بویایی شود، بنابراین جراحی باید توسط پزشک ماهر و با تجربه انجام شود.

نکاتی در مورد جراحی بینی فانتزی (عروسکی)

  • افرادی که دارای بینی استخوانی هستند و اجزای صورت‌شان‌ کوچک است، نتیجه بهتری از جراحی بینی با نتیجه فانتزی خواهند گرفت.
  • بینی‌هایی که بافت و غضروف مستحکم و پوست نازکی دارند، نتیجه جراحی، موفق‌تر خواهد بود.
  • عمل بینی فانتزی به‌دلیل کوچک‌ و ظریف‌شدن بینی بیش‌تر مورد پسند خانم‌ها می‌باشد. اما تعداد آقایانی که برای عمل بینی فانتزی مراجعه کرده‌اند کم نبوده است.

 نکاتی که پزشک در جراحی بینی فانتزی باید توجه داشته باشد

  • اندازه سوراخ های بینی را نباید از یک حد کوچک‌تر کرد، زیرا این عمل می‌تواند به عملکرد تنفسی بینی آسیب برساند.
  • باید تناسب میان بینی با دیگر اعضای چهره رعایت شود، لذا نمی‌توان بینی را بدون در نر گزفته سایر اجزای صورت خیلی کوچک کرد.
  • فاصله میان لب بالا و بینی باید به‌گونه‌ای باشد که بینی خوکی‌شکل نشود.

بینی‌های گوشتی و استخوانی برای جراحی بینی فانتزی

پوست بینی‌های گوشتی معمولا ضخیم است و این کمی کار را برای دستیابی 100 درصدی به مدل ایده‌آل سخت می‌کند. بینی‌های استخوانی نسبت به بینی‌های گوشتی نتایج مطلوب‌تری را در نتیجه جراحی بینی فانتزی دارند

عمل بینی نیمه‌فانتزی

بینی نیمه‌فانتزی مدلی است بین فانتزی و طبیعی و ویژگی‌های هر دو را دارد. این مدل بینی برای افرادی که تمایل به بینی طبیعی ندارند و بینی فانتزی هم خیلی مورد پسندشان نیست، مناسب است. میزان قوسی که در این این مدل به بینی داده می‌شود از مدل فانتزی کم‌تر است و اصطلاحا حالت سرسره‌ای رو بینی در حالت نیم‌رخ به شیب ملایم‌تری نسبت به مدل فانتزی است.

در مدل بینی نیمه فانتزی (سِمی فنسی)، نوک بینی کوچک می‌شود و شکل می‌گیرد اما میزان کوچکی آن به اندازه بینی فانتزی نیست. همچنین میزان سر بالا بودن بینی به نسبت مدل عروسکی کم‌تر است.

می‌توان به صورت خلاصه گفت مدل نیمه فانتزی بینابین بینی طبیعی و بینی عروسکی است. این مدل در میان هم خانم‌ها و هم آقایان محبوب است. البته شاید بتوان گفت کمی نزد خانم‌ها پرطرفدارتر است.

مشخصات بینی نیمه ­فانتزی

  • دارای تیغه نازکی است.
  • سوراخ های بینی در این مدل بینی، کوچک است.
  • نوک بینی سربالا بوده و دارای قوس متناسبی است.

تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی

مهم­‌ترین تفاوت­‌های جراحی بینی طبیعی با بینی فانتزی زاویه نوک بینی و لب است. در جراحی بینی فانتزی زاویه نوک بینی با لب بالا بیش‌تر از مدل بینی‌های طبیعی است. در مدل نتیجه جزاحی طبیعی، بینی از نیم‌رخ حالت سرسره‌ای ندارد و قوسی در آن دیده نمی‌شود اما در مدل فانتزی این موضوع مشهود است.

همچنین میزان سر بالا بودن بینی نیز در مدل فانتزی بیش‌تر است. سایز بینی در مدل فانتزی معمولا بیش‌تر کوچک می‌شود و شکل عروسکی می‌گیرد. در مدل طبیعی کسی که بعد عمل اولین بار شما را می‌بیند ممکن است حتا متوجه نشود شما سابقا بینی خود را عمل کرده‌اید.

هزینه جراحی انواع بینی (فانتزی، نیمه ­فانتزی و طبیعی)

هزینه عمل بینی با توجه به نوع بینی (استخوانی یا گوشتی) و مهارت و تجربه جراح متفاوت است، بنابراین هزینه عمل بینی بسته به فاکتورهای مختلفی از قبیل پیچیدگی و میزان تغییرات در جراحی بینی است. بنابراین هزینه عمل در افراد مختلف یکسان نیست. همچنین سلیقه‌ی بیمار نیز در هزینه تاثیرگزار است، این‌که چه مدلی را برای جراحی انتخاب می‌کند. برای آگاهی از هزینه عمل می‌توانید در صفحه تماس با دکتر برومند تصویر خود را ارسال کنید و جزییات کامل را بدست بیاورید.

چند نکته مهم

نکته 1: قبل از هر چیز بیمار باید انگیزه خود از عمل جراحی بینی را مشخص کند، یعنی هدفش منطقی باشد، چراکه برخی به‌دلیل نداشتن اعتماد‌به‌نفس یا مشکلات روحی دست به این اقدام می‌زنند که این دسته افراد باید قبل از هر کاری با یک مشاوره مشورت کنند. باید به این نکته توجه داشت که نتیجه عمل تا آخر عمر همراه فرد خواهد بود، بنابراین افرادی که قصد عمل جراحی بینی با نتیجه فانتزی، نیمه‌فانتزی و طبیعی دارند، بهتر است به موارد ذکر شده توجه داشته باشند و درباره مدل دلخواه خود حسابی اندیشیده باشند.

نکته 2: بینی‌ای که طبیعی عمل شده باشد قابلیت عمل به صورت نیمه فانتزی و فانتزی را دارد ولی برعکس آن موضوع سخت‌تر است و در بعضی موارد نشدنی است. یعنی اگر شما تصمیم به عمل جراحی به صورت نیمه فانتزی یا فانتزی گرفتید، پس از عمل اگر به هر دلیلی از فرم بینی خوشتان نیاید،عمل جراحی ترمیمی برای شما دشوارتر خواهد بود.

The last comment and 6 other comment(s) need to be approved.
اشتراک
آگاهی
guest
81 سوال خود را از دکتر برومند اینجا بپرسید:
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
View all comments
phateme.dance
phateme.dance
آذر 1, 1399 11:38 ق.ظ

ببخشید اونایی که رزمی کار میکنن اگر عمل طبیعی بخوان بعدا که بینیشون ضربه خورد حالتش عوض میشه؟

،،،
،،،
آبان 5, 1399 7:31 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید من یه خانم بیست ساله هستم میخواستم بینی خود را عمل کنم.بینیم یه خرده گوشتیه و در بین جراحی طبیعی و نیمه فانتزی موندم.من مشکل تنفسی دارم.آیا عمل جراحی بینی برای من ممکن است؟

roxana
roxana
آبان 28, 1399 10:36 ق.ظ

دکتر جان من میخوام طبیعی عمل کنم. شما انجام میدین؟طبیعی نامحسوس فقط قوزش ورداشته شه یعنی سربالا نشه اصلا نوکش طبیعی باشه. آیا میشه؟

حدیث
حدیث
آبان 16, 1399 11:53 ق.ظ

منی که 15سالمه میتونم عمل بینی کنم؟

haniyeh
haniyeh
مرداد 6, 1399 7:55 ق.ظ

ببخشید دکتر بینی خودشو تا چند ماه نشون میده که خوب شده یا همون اول معلوم میشه؟

فاطمه
فاطمه
شهریور 13, 1400 12:38 ب.ظ

فونت افتضاح. چشمم درد گرفت

فاطم:|
فاطم:|
آذر 14, 1400 2:04 ب.ظ

سلام خسته نباشید
من اگر بخوام بینیم رو نیمه فانتزی عمل کنم از کجا بدونم بهم میاد یا ن ؟

ارزورشیدی
ارزورشیدی
پاسخ به  دکتر پیمان برومند
دی 11, 1400 6:02 ب.ظ

سلام خسته‌نباشید‌من‌بینی‌م‌۳ماه‌عمل‌کردم‌تو‌آبپه‌وعکس‌نوک‌بینی‌م‌کجه‌وسوارخ‌بینی‌مثل‌هم‌ننیستند.این‌کجی‌بینی‌من ربط‌به‌پل‌بینی‌م‌داره‌یا‌سوارخ‌بینی‌م

نسرین سعادتی
نسرین سعادتی
بهمن 6, 1400 9:26 ب.ظ

سلام من یه ماهه بینیمو عمل کردم ورم بینیم خابیده ولی پایین ببینیم سفته بی حس نیمه فانتزیه یه کمم نوکش بالاس آیا به مرور افتاده میشه چون من دوس ندارم نوکش بالا باشه به چهرم نمیاد جوابمو بدید

نصیری
نصیری
بهمن 15, 1400 6:04 ب.ظ

سلام من بینیم گوشتیه و میخام عمل کنم اما نمیدونم چه نوع بینی ای به فرم صورتم میاد
گفتم از شما که دکترید و با تجربه سئوال کنم که چه نوع بینی ای ب صورتم میاد

کرمی
کرمی
پاسخ به  دکتر پیمان برومند
مرداد 14, 1402 12:37 ب.ظ

سلام خسته نباشید ببخشید من میخام دوروزه دیگه بینیمو عمل کنم خواستن بدونم عمل بینی نیمه فانتزی به من میاد یانه

دکتر برومند
دکتر برومند
ویرایشگر
پاسخ به  کرمی
آذر 3, 1402 3:22 ق.ظ

سلام
برای پاسخ به این سوال باید به صورت حضوری مراجعه کنید.

مهسا
مهسا
پاسخ به  نصیری
فروردین 14, 1401 1:11 ب.ظ

بینی من غضروفی هست میشه عمل طبیعی انجام داد سایزش کوچک کرد

alireza
alireza
بهمن 23, 1400 5:04 ب.ظ

ایا میشه عکس یک مدل بینی از یک مدل آمریکایی داد و دقیقا همان طوری عمل کرد و همان شود؟؟!

غزل
غزل
اسفند 6, 1400 9:27 ق.ظ

سلام
ببخشید بینی من گوشتیه و از نظر ارتفاع کوتاهه .من از فرم بینیم بدم نمیاد اما دوست دارم ارتفاع بینیم بیشتر بشه.ایا عملی وجود داره که ارتفاع بینی رو بیشتر کنه

سمیه
سمیه
پاسخ به  دکتر پیمان برومند
تیر 4, 1401 0:31 ق.ظ

سلام
پره های بینی من بزرگه می خواستم عمل کنم
سوالم این بود که آیا فانتزی عمل کنم بهتر میشه ؟

ادمین سایت
ادمین سایت
مدیر
پاسخ به  سمیه
شهریور 4, 1401 1:09 ب.ظ

سلام. باید معاینه بشید

نیکومنش
نیکومنش
فروردین 7, 1401 8:28 ب.ظ

سلام اقای دکترمیخواستم بدونم خودتون یادکتری که یه مدل برای جراحی بینی بخوادکه هزینه اش هم باشه رومیشناسید

شاهین
شاهین
پاسخ به  دکتر پیمان برومند
خرداد 12, 1402 2:00 ق.ظ

میگه مجانی عمل کنه برام سلطان فک کرده آموزش آرایشگری 😅

maryam
maryam
اردیبهشت 13, 1401 3:53 ب.ظ

سلام وقتتون بخیر
من بینیمو تقریبا ۲ ماهه عمل کردم در واقع نواقص بینیم برطرف شده چون بینیم استخوانی بوده از نظر قوز و اینا
ولی فک میکنم ک بینیم خیلی بزرگ شده از طرف نیمرخ خوبه ها ولی از روبه رو بزرگ بنظر میرسه
بنظرتون اونجوری میمونه یا چی؟!

maryam
maryam
اردیبهشت 28, 1401 2:12 ب.ظ

سلام ببخشین من سوال پرسیده بودم ولی جواب ندادین !

زهرا
زهرا
خرداد 1, 1401 4:05 ب.ظ

سلام آقای دکتر ببخشید من میخوام بینیم عمل کنم ۲۲سالم میخوام فانتزی یا نیمه فانتزی کنم حالا نمیدونم بهم میاد یا ن

ادمین سایت
ادمین سایت
مدیر
پاسخ به  زهرا
آذر 24, 1401 2:15 ب.ظ

سلام. ابتدا باید شمارو ببینیم تا بتونیم در مورد فرم بینیتون نظر بدیم. در صورت لازم میتونید جهت معاینه و مشاوره حضوری تشریف بیارید مطب تا شمارو بهتر راهنمایی کنیم و یا تصاویر خودتون رو ارسال کنید

افسانه
افسانه
خرداد 26, 1401 1:18 ب.ظ

سلام ببخشیدمن ۴ماه بینیموعمل کردم نیمه فانتزی ازنتیجه راضی نیستم به مروبهترمیشه؟؟

ادمین سایت
ادمین سایت
مدیر
پاسخ به  افسانه
آبان 5, 1401 9:44 ب.ظ

سلام. به مرور زمان با کاهش تورم فرم ببنی بهتر خواهد شد

نگین
نگین
مهر 27, 1401 9:17 ق.ظ

سلام وقت بخیرمن ببینیم استخوانی با پوست نازک بود نیمه فانتزی عمل کردم و خوشم نیومده یک هفته س عمل کردم خیلی کوچیک شده امکانش هست بشه با عمل ترمیمی به شکل طبیعی عمل کردخواهش میکنم جواب بدیدممنونم

پریا محمدزاده
پریا محمدزاده
پاسخ به  دکتر پیمان برومند
تیر 18, 1402 2:23 ب.ظ

سلام آقای دکتر من پنج ماهه عمل کردم ولی پره های بینیم خیلی بزرگ مونده میشه کاری کرد مدل بینیم هم طبیعیه

منیژه
منیژه
دی 15, 1401 11:32 ب.ظ

سلام خسته نباشی من چند وقت دیگه جراحی بینی دارم ۳۵سالمه بینیم افتاده استخوانی دکتر می گه مدل نیم فانتزی بزن من دوست دارم فانتزی می گه سن بالاس بهتون نمیاد نظر بدی

خردمند
خردمند
دی 17, 1401 1:14 ق.ظ

سلام خسته نباشید
بین بینی و پیشانی من بین چشمهام فرورفتگی خیلی زیادی وجود داره با جراحی بینی برطرف میشه؟

Sara
Sara
دی 17, 1401 2:45 ق.ظ

سلام
من یه ساله که بینیمو نیمه فانتزی عمل کردم
ولی اصلا خوشم نیومده
بیشتر شبیه طبیعی میمونه
میتونم دوباره عمل کنم؟میخوام فانتزی بشه
چون پره های بینیم خیلی بزرگه

فاطمه
فاطمه
دی 17, 1401 11:42 ب.ظ

سلام قیمت عمل بینی گوشتی چقده

دکتر برومند
دکتر برومند
ویرایشگر
پاسخ به  فاطمه
آذر 1, 1402 7:25 ب.ظ

سلام
برای دریافت قیمت میتونید با مطلب تماس بگیرید. در غیر این صورت، عکس بینی خودتون رو به واتساپ یا اینستاگرام ارسال کنید تا قیمت به شما اعلام بشه.

فاطمه
فاطمه
دی 23, 1401 8:38 ق.ظ

سلام خسته نباشین من بینیم گوشتیه با پوست ضخیم ایا میشه نیمه فانتزی عمل کر

میرمحمدی
میرمحمدی
بهمن 3, 1401 4:42 ق.ظ

سلام ببخشیذ بینی نینه فانتزی خیلی سربالا نمیشه چون من دوست دارم یهذموچولو سربالا باشه وپره هاش جمع باشن باید چه سبکی عمل کنم مشکل تنفسی هم نداشته باشم ممنون

دکتر برومند
دکتر برومند
ویرایشگر
پاسخ به  میرمحمدی
آذر 1, 1402 7:52 ب.ظ

سلام
برای اطلاعات بیشتر بهتره به صورت حضوری به مطب مراجعه کنید یا عکس بینی خودتون رو به واتساپ یا اینستاگرام ارسال کنید.

سحر
سحر
بهمن 30, 1401 12:25 ب.ظ

سلام.اقای دکتر بینی ما بصورت طبیعی عمل کردم وپیمان هستم با سوهان کشی می‌شود قوس بهش داد؟؟

دکتر برومند
دکتر برومند
ویرایشگر
پاسخ به  سحر
آذر 1, 1402 8:36 ب.ظ

سلام
سوهان بینی برای برداشتن قوس و صاف کردن بینی است. در صورتی که از نتیجه عمل راضی نیستید، مشکل رو با متخصصتون درمیان بگذارید.

Maryam.es
Maryam.es
اسفند 8, 1401 2:32 ق.ظ

سلام وقت بخیر
من بینیمو یکسال عمل کردم ب صورت نیمه فانتزی آیا امکانش هست در عمل ترمیمی فرم بینیم از نیم رخ به حالت طبیعی نزدیکتر بشه یا نه ؟

دکتر برومند
دکتر برومند
ویرایشگر
پاسخ به  Maryam.es
آذر 1, 1402 8:46 ب.ظ

سلام
برای نظر تخصصی بهتره به مطب بیاین تا فرم بینی کامل بررسی بشه و نظر نهایی رو دریافت کنید.

یزدانی
یزدانی
فروردین 13, 1402 8:32 ب.ظ

ببخشید آقای دکتر زیر ۱۸ سال برای بانوان میتونن عمل دماغ داشته باشن؟و اگر میتونن بدون رضایت والیدین می تونن بعد ۱۸ سالگی چطدر بدون رضایت
می تونن؟؟؟

دکتر برومند
دکتر برومند
ویرایشگر
پاسخ به  یزدانی
آذر 1, 1402 10:13 ب.ظ

سلام
حداقل سن برای جراحی بینی 18 سال است و در صورتی که فرد بالای 18 سال باشه، برای جراحی به اجازه نیاز نداره.

مریم یاراحمدی
مریم یاراحمدی
اردیبهشت 22, 1402 1:45 ب.ظ

سلام آقای دکتر من ۳ماهه عمل بینی پیشتون عمل کردم ولی دماغم خیلی قلمبه و بزرگه ..اصلا از مدل بینیم راضی نیستم
راهی داره کوچکتر بشه …شما گفتید باید ۶ماه بگذره ولی مدل بینیم خوب نیست فوقش فقط ورمش بشینه

دکتر برومند
دکتر برومند
ویرایشگر
پاسخ به  مریم یاراحمدی
آذر 3, 1402 3:06 ق.ظ

سلام
برای نتیجه نهایی خیلی زود هست. گاهی 12 الی 18 ماه زمان لازمه تا شکل نهایی بینی مشخص بشه و با شکل جدید بینی خو بگیرید.

Sara
Sara
اردیبهشت 25, 1402 9:17 ق.ظ

سلام آقای دکتر.من بینیم رو یکبار ده سال پیش عمل کردم.اما خیلی ایراد داره.عمل دوباره بینی رو خراب نمیکنه؟

دکتر برومند
دکتر برومند
ویرایشگر
پاسخ به  Sara
آذر 1, 1402 10:33 ب.ظ

سلام
خیر ممکن است که افراد عمل بینی انجام بدن و بعد از مدت ها نیاز به عمل مجدد داشته باشند. نتیجه نهایی اما به تجربه پزشک بستگی دارد که خوب یا بد باشد.

Sara
Sara
اردیبهشت 28, 1402 11:17 ب.ظ

من میخوام بینیمو عمل کنم اما نمیدونم نیمه فانتزی یا عروسکی؟

دکتر برومند
دکتر برومند
ویرایشگر
پاسخ به  Sara
آذر 1, 1402 10:33 ب.ظ

سلام
برای این مورد باید با یک متخصص صحبت کنید. روش های عمل جراحی نیمه فانتزی و عروسکی برای همه مناسب نخواهد بود.

زینب
زینب
خرداد 6, 1402 1:06 ق.ظ

سلام‌آقای‌دکتر.من‌۳‌ماه‌پیش‌عمل‌بینی‌نیمه‌فانتزی‌انجام‌دادم.الان‌ازعمل‌بینیم‌راضی‌نیستم.چون‌‌یکی‌ازپرهای‌بینیم‌رو‌دکترخوب‌اجام‌نداده‌.حالت‌خوابیده‌داره‌این‌موضوع‌رووقتی‌بهش‌گفتم.گفت‌درست‌نمیشه.گفتم‌برای‌ترمیم‌بعدمدتی‌اگرمراجعه‌کنم‌چی.بازم‌گفتن‌نمیشه.ولی‌به‌دکترای‌دیگه‌مراجعه‌کردم‌گفتن‌میشه.این‌موضوع‌باعث‌‌شده‌که‌من‌افسرده‌بشم.خواهش‌می‌کنم‌راهنمایی‌بفرمایید.

دکتر برومند
دکتر برومند
ویرایشگر
پاسخ به  زینب
آذر 3, 1402 3:18 ق.ظ

سلام
برای مشاوره و نظر تخصصی به مطب مراجعه کنید.

...
...
خرداد 15, 1402 4:03 ق.ظ

سلام من صورتم گرده و هدفم نیمه فانتزیه چطور بفهمم ک بم میاد یا خیر

دکتر برومند
دکتر برومند
ویرایشگر
پاسخ به  ...
آذر 1, 1402 10:22 ب.ظ

سلام
قبل از عمل جراحی بینی یکسری تصاویر سه بعدی از عمل مد نظرتون تهیه میشه. در این صورت نتیجه نهایی کار رو می تونید ببنید و متوجه میشید که مناسب صورت شما هست یا خیر.

بینا
بینا
خرداد 29, 1402 2:23 ب.ظ

برای خوابیدن وزن کبودی بینی چکار کنیم

عبدالله بشیره
عبدالله بشیره
تیر 5, 1402 10:42 ب.ظ

سلام حداقل سن مجاز جراحی چند سال هست؟

فرزانه
فرزانه
مرداد 17, 1402 4:56 ب.ظ

سلام ببخشید آقای دکتر من یک سال عمل بینی انجام دادم بینی گوشتی بود طبیعی عمل کردم اصلا راضی نیستم میشه دوباره برای ترمیم عمل فانتزی برام انجام بدین

دکتر برومند
دکتر برومند
ویرایشگر
پاسخ به  فرزانه
آذر 3, 1402 3:24 ق.ظ

سلام
بله امکان جراحی بینی ترمیمی وجود دارد.

آرام
آرام
مهر 18, 1402 8:05 ب.ظ

سلام یک سوال اگه دماغ به صورت عروسکی عمل کنیم بعد میتونیم مثل قبل روی صورت خوابید یا بچه مون میتونه دماغ مون رو بگیره و راحت میتونیم فین کنیم

دکتر برومند
دکتر برومند
ویرایشگر
پاسخ به  آرام
آذر 1, 1402 10:40 ب.ظ

سلام
بینی با فرم عروسکی مقداری نیاز به مراقبت های بیشتر داره. سوراخ های بینی کوچک بوده و ممکنه حتی نفس کشیدن را سخت کنه. حتما قبل از انجام، تمام مزایا و معایب را درنظر بگیرید.